Bojkotta Snowmobile

Snowmobile.se har under en tid censurerat inlägg som påpekat brister på skotrar (läs Ski-doo, Polaris). 11/6 skrev jag ett inlägg under tråden "sprickor i fotstegen på polaris" som lydde ungefär såhär: "Synd att inlägg censureras på snowmobile, det förstör ju meningen med ett forum. Kommer tillsvidare inte köpa varken Snowrider eller Snowmobile..." Idag (12/6) när jag ska in och kika så är min profil raderad och när jag som gäst kollar i tråden så är senaste inlägget från 2011-05-29

Ber om ursäkt att jag skriver om det här på bloggen som bara ska handla om roliga saker, men jag blir så arg och vill att fler ska få veta, men nu slipper iallafall handbromsen vara arg över allt skotersurfande!
snow
http://forum.snowmobile.se/showthread.php?49756-Sprickor-i-fotstegen-p%E5-Polaris

Kommentarer
Postat av: Wegan

Sjukt!

jag håller med dig man blir riktigt förbannad

2011-06-13 @ 12:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0