"Once in a lifetimeis" i kågefjärden

Medan Landström är ute på någon sorts badresa har jag och Farsan skrinnat runt på 2000-talets hitintills bästa is! Nja, riktigt så kanske inte det är men vi har åkt 11 km idag på mestadels riktigt fin Kärnis! Synd att inte fler hängde på. Om jag ska vara riktigt ärlig så hade jag inte så stora förväntningar när jag i morse såg att isen brutit ändå in till sågen.
1
Synen som mötte oss vid Bodudden.
2
Fjasko söder om Flatgrundet.
3
Farsan med Söderbodans vackra siluett i bakgrunden.
4
Solnedgång, Kåge såg ovh TV-masten i horisonten.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Tjuusig sistbilden!

2010-11-16 @ 19:29:49
URL: http://www.pingstgatan.blogspot.com
Postat av: Lollo

Tjuusig sistbilden!

2010-11-16 @ 19:29:59
URL: http://www.pingstgatan.blogspot.com
Postat av: Pelle Bomb

Vad ar en liten platt blankis emot 3 blackfiskar, 1 rocka, 1 murana och en herrans massa ovrig fisk i regnbagens alla farger ...



Nu far du skynda dig om du ska ut till Bergskaret innan vi ar ater hemma.



Formodar att du jobbar FM pa fredag, da den riktiga expiditionen till Yttre Kagefjarden (Bergskaret) gar av stapeln...

2010-11-16 @ 20:23:47
Postat av: Anna

Mnåh vilken underbar dag!! Och vilka fina bilder!

2010-11-17 @ 00:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0