Rapport från Sälen

Vasaloppet närmar sej.. Till vår stora glädje så fann vi ett trådlöst nätverk i den Taxilokal vi hyr i Sälen, därför kan jag ge en liten lägesrapport såhär dan före Vasaloppsdan. Saaben som vi åkte ner med valde att efter endast 470 000km kasta in handduken för gott. Vi kommer att åka hem till Skell med Skellefteå SKs buss i morgon kväll. Om Permansson och/eller Lundberg spöar mej i spåren så kan nog hemresan komma att bli olidlig.
haddok
Odal och Haddock vid sin gamle vapendragare.

Nu under dagen så har jag, Farfar och Pappa Haddock varit vid starten och testat lite skidor, personligen så valde jag mitt favoritpar.
  haddoc


Kommentarer
Postat av: Line

LYCKA till i spåret, kör inte omkull.

2009-02-28 @ 16:56:11
URL: http://linekristiansen.blogg.se/
Postat av: Half Owner

Jepp! Har testat IQ idag, gick mycket fiiiiiiiint! ifall du skulle komma före ngn av ärkerivalerna kommer du väl att va stor som människa eller?

2009-02-28 @ 20:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0