Rörliga bilder Kågefjärden!


Kommentarer
Postat av: Kim

Vilket drama med Fjasko! Är det verkligen en hund det där, eller är det en isbjörn? Och ATT du hade nerver att stå och filma under tiden...

2009-12-12 @ 02:21:59
URL: http://kimkahn.blogspot.com/
Postat av: Modern

Typiskt! Låta snälla brorsan utsätta sig för risken att hamna i vattnet.Själv står du i säkerhet,filmar och skrattar."Tjasken" bryr du dig inte så mycket om, bara det blir en bra film. Fick Håkan något tack för sin insats,som nog gjorde honom lite blöt dessutom?

2009-12-12 @ 08:03:01
Postat av: Andy

Man bestämmer alltid före turen vilka som räddar och vilka som dokumenterar, eftersom jag har kamera och är så stadig på handen så får jag ofta rollen som fotograf. Ni ska veta att jag mer än gärna skulle byta med min bror och få glänsa i stjärnglansen som han ständigt lever i.. men jag ä inte bitter.



Sen en liten kul grej var ju att när Irene gick igenom isen och fick kämpa för sitt liv så låg jag också på isen och fotograferade men det reagerade ingen på(Inlägg längre ner på sedan)



2009-12-12 @ 09:36:33
URL: http://andylee.blogg.se/
Postat av: Thea

Men STACKARS!!! fast jag å dom flesta vet ju att det där inte gör Phjasko nåt. Det är ju inte direkt så att han kommer upp ur vaken med svansen mellan benen och är rädd. Hellre att han ska i igen. Kan nog se hemskt ut för ett ovant öga men han är ju i bra sällskap:)med många plurrningar i bagaget hos räddningsaktörerna.

2009-12-12 @ 10:50:54
Postat av: Modern

Som vanligt blir Anders aldrig svaret skyldig.

Är det någon som tror att Phjasko var rädd? Han hade dock inte kommit sig upp utan Håkans hjälpinsats.

2009-12-12 @ 18:31:03
Postat av: kuggarn

tror att fjaskot ä för korkad både för att drunkna å va rädd ;=))

2009-12-12 @ 19:34:27
Postat av: Andy

HippieÅke hade gjort det samma om inte Håkan hade funnits där.. det kan jag sätta min högra hand på.

2009-12-12 @ 19:36:48
URL: http://andylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0