En skymt av solen!

Jag och Fjasko tog en skatetur till Bredskär i morse, solen skymtade bland molnen och det var behaglig temperatur. Passade på att hälsa på lite folk i Skelleftehamnsområdet, kaffe i kråkslottet innan det bar av till Eastbrook för lunch och isletning. Det finns ett gigantiskt område med tunn dålig is med fastfrusen snö på utanför Bredviksfjärden, tyckte jag skymtade vatten innanför Klåvaskär. Roade mej ett längre tag med att köra kinapuff i Skatanviken och ut mot Kornhällan, det var så pass lite snö på isen  så det gick att snurra 360! Tyvärr så glömde jag kameran hemma under isletningen.
bredskär
Isen bakom Fjasko är identisk med den i Östanbäck (Klubben Skelleftehamn höger i bild)

Kommentarer
Postat av: Thea

Ha ha ha, men va sysslar hunden me!?

Älskar å saknar er!

2009-01-29 @ 21:11:56
Postat av: Andy Lee

Snödamp... sen heter han ju int Fjasko för intet.

2009-01-29 @ 21:34:42
URL: http://andylee.blogg.se/
Postat av: Frugan

Han snömular ju sig själv:) Å snart kommer jag hem till er! Hmmm puss puss!

2009-02-06 @ 00:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0