Sommarbilder och getaway

Några rader om getaway rock i Gävle, glömde kameran så bilder finns det inte.  Riktigt bra festival och alla var glada och trevliga förutom Glenn, Danzig var tämligen värdelöst, En lönnfet medelålders man som spottar på scenljudteknikern och hotar publiken med stryk anser jag inte vara underhållning. Bäst var Ghost, Immortal och Opeth! Har hört Thea gå och nynna "Master´s apprentice" sedan dess och det är ju lite coolt eftersom hennes största idoler är Carola och Eric Saade. Immortal var fantastiska och Abbath inledde konserten med en crabwalk över hela scenen och sedan smög han in lite juck och höftvickningar här och där! Appolyon tuggade tuggummi hela tiden så det förstörde den onda stämningen en liten aning. Ghost var en upplevelse för både ögon och öron, att spela i en gammal gasklocka passade dom perfekt. Kreator var stenhårda, Alice Cooper var piggare än de 2 gånger jag sett honom tidigare och Hammerfall smällde smällare, dom hade till och med ställt up 2 saxliftar vid sidan om scenen med pyro på (tog även svenskt rekord med 54 Marshall stärkare på scen)! Earth Crisis var nostalgi , José Saxlund stod vid sidan av scenen så jag trodde han skulle göra något sorts inhopp, så blev det inte.  Ett grymt arrangemang som jag hoppas återkomma till nästa år!

1

Läckan II
2
Rastning av kinapuff
3
Tack Landströms för hjälpen!
4
Den stora vakens tid är snart över... och då blir det SKOOOOOOOOOOTER!!!!

 


Kommentarer
Postat av: Thea

Bra jobbat!

2011-08-04 @ 23:32:19
Postat av: boman

Shit, avis på ditt Gettaway besök.

Earth Crisis speciellt :)

2011-08-05 @ 09:37:03
Postat av: Idris Osman

Jag har sett dina fina bilder och önskar att

träffas igen .

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR

2011-12-22 @ 15:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0