Gautosjö!

Har hängt i Gauto tillsammans med Greger och Fabian sedan i måndags. Skoterkörning har varvats med turskidor och ripjakt. Vi har levt ett spartanskt liv utan internet och flytande vatten, precis som man gjorde förr i tiden. Greger åkte hem idag för att åka skidor i typ Klutmark(!?) och i stället kom Gamen som en räddande ängel med en dongel i fickan, så nu blir det att lägga upp bilder från de senaste dagarnas äventyr!
gauto1
Försökte få Greger att lyssna på riktig hårdrock istället för instegshårdrock. Det gick väl sisådär med det, men han hade iallafall rätt utstyrsel! Döskallefillingar och mörkret T-shirt!
gauto2
gauto3
Jig och Fabian
gauto4
Så nära men ändå så långt bort..
gauto5
Fabian efter en hård dag på fjället.
gauto6gauto7
Fikapaus.
gauto8
gauto9
Greger bjöd på "Toast Gauto" med tillhörande dryck. Räknade snabbt ut att köttet på mackan kostat i runda slängar 250 riksdaler+ bensin. Men då har jag räknat bort naturupplevelsen.
gauto10
Spaning med skoter ner mot Hällbacken, fantastiskt väder!
gauto11
Fikapaus i den värmande solen!
gauto12
När Greger och Fabbe dragit ner mot kusten så styrde jag och lillsprätten kosan mot fjälltopparna, run to the hills!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, vilken sexy outfit Greger har :-)

Meeen ni ser juu ut att ha de förträffligt bra, lite avis =)

2010-03-04 @ 21:52:21
Postat av: Lollo

//komentaren ovan av Lollo :-)

2010-03-04 @ 21:53:13
URL: http://lollanslivs.blogg.se/
Postat av: Andy Lee

Oj vad snabbt du skrev kommentar Lollo! jag trodde knappt jag hunnit lägga upp inlägget! jo vi har det rätt skönt.. i morgon blir det skoter för hela slanten!

2010-03-04 @ 22:16:46
URL: http://andylee.blogg.se/
Postat av: Lollo

Haha, nä jag märkte det nu...var lite mer bilder när jag kikade tillbaka in hit. Ibland har man flyt å kollar in när de precis e uppdaterat :-)

Hur länge ska ni vara där uppe å glassa?

2010-03-04 @ 22:25:34
Postat av: Andy Lee

åker hem någon gång på söndag, beror på väder och så..

2010-03-04 @ 22:35:12
URL: http://andylee.blogg.se/
Postat av: Thea

Jädrar så hård Greger är i sin hårdrocks outfit:)

2010-03-04 @ 23:50:29
Postat av: Wegan

Ligger i Gautostugan och morgonsurfar med den ny inköpta teliadongeln, funkar hur bra som helst. Kul att Bonden tillslut uppdaterar bloggen någongång. Ska försöka få liv i The Farm så vi kan pumpa lite puder. -10 och solen på väg upp

2010-03-05 @ 07:21:12
Postat av: Challe

Ååå. Jag vill oxå vara i Gauto. Ha en himla skön helg. Tycker lite synd om mig som jobbar hela helgen!

2010-03-05 @ 09:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0