Ännu en skridskodag på fantastisk is

Med risk att bli tjatig så var jag och åkte långfärdsskridskor idag igen! Misstänkte att det skulle kunna ligga is på Ostträsket, så jag Fjasko och den ej terränggående Rymdbussen begav oss mot Tällåsen!
Dike
Eftersom stigen ner till sjön såg ut så här anade jag att det skulle kunna bli problem..
ostträsket
iskakan ser ut att ligga väldigt långt ut.
Ostträsket
Problemet löstes genom att jag lånade en båt. Fick även över Fjasko efter några om och men.
ostträsket
Ostträsket
Återkommande fotografiobjektet Fjasko
ostträsket
Andy Lee framför kameran.
ostträsket
Som jag antydde tidigare i detta inlägg så är mitchans offroadegenskaper något begränsade. Efter ett antal telefonsamtal och lite väntan så kom en jättefin grön traktor och hjälpte oss på traven.. fattar inte vad jag trodde...

Ett stort tack till Mikael Lindgren, Kjell Gustavsson, Landström och Brorsan för eran medverkan i räddningsaktionen!
tur
Dagens spår.

Kommentarer
Postat av: Modern

Åkte du skridskor i dag?

2009-11-23 @ 19:18:53
Postat av: Pelle Bomb

Efter dessa uppoffringar är du åter Avantgardets okrönte ledare ...

2009-11-23 @ 19:20:03
Postat av: Theastabben

verkar som du utvecklat skridskoåkningen med båttrafik ;=)

2009-11-23 @ 21:13:10
Postat av: Thea (frugan)

Stackars rymdbussen... sen tror ja Phjasko simmade mer än vad han sprang:) Stackars hi hi hi

2009-11-23 @ 22:22:19
Postat av: The true leader of Avantgardet

Pip Anders har aldrig varit och kommer aldrig att bli Avantsgardets okrönte ledare

2009-11-24 @ 12:22:17
Postat av: Thea (frugan)

Oj då... ja anar en konflikt gällande ledarskapet bland bröderna:) Pytti pytti pytti

2009-11-24 @ 23:25:45
Postat av: Andy

Vill inte starta en jättediskussion med "true leader" vill bara påpeka att han faktiskt är självutnämd, medan jag är utnämnd.. en liten men ack så betydlig skillnad.

2009-11-25 @ 08:12:57
URL: http://andylee.blogg.se/
Postat av: Pelle Bomb

- Minns inledningen på förra säsongens isfilm från Lindberg Studios ...

2009-11-25 @ 10:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0