Vasaloppet klart och betalt!

Överlevde Vasaloppet och lyckades ta medalj! (vinnartid + 50%). Krampkänningar kom redan före Oxberg, till en början i triceps och lite senare baksida lår och ljumskar. Förstod i Hökberg att jag skulle ha chans att ta medalj så jag kämpade på trots stumna krampande ben och total utmattning.
resultat
Lyssnade på musik under hela loppet ändå till Eldris då jag var så tröttarg att jag var tvungen att slita lurarna ur öronen. Det här var vad som spisades i kronologisk ordning:

Enslaved - Ruun
Amon Amarth - Twilight of the thunder god
Gojira - The way of all flesh
Lamb of god - Wrath
Misery Index - Traitors
Opeth - Watershed
Satyricon - The age of Nero
The black dahlia murder - Miasma

Amon Amarth var nog höjdpunkten, bra skiva att kombinera fysisk ansträngning med. Satyricon och Black dahlia blev jag kräksjuk av, konstigt att utmattning kan få en att inte uppskatta ljuuuuvlig musik. Här är en filmsnutt när jag går i mål, jag är längst till vänster från kameran sett:


Slutligan så kan jag tillägga att jag krossade både Permansson och Lundberg...

Kommentarer
Postat av: Gunn

Bra jobbat mannen, var spännande att få SMS rapport hela dagen. Och GRATTIS till medaljen

2009-03-02 @ 18:07:30
Postat av: Modern

Men den har jag!

2009-03-02 @ 21:01:31
Postat av: Modern

Kroppen sa: Detta är ju inte ljuuuuvlig musik!

2009-03-02 @ 21:33:36
Postat av: Andy

Lyssnar faktiskt på Black dahlia murder just nu, och det är som balsam för själen!

2009-03-02 @ 21:37:50
URL: http://andylee.blogg.se/
Postat av: Lundberg

Om 6 minuter är att krossa, efter 9 mil så köper jag det.

Håkan

2009-03-03 @ 15:25:51
Postat av: Andy

Krossningsgränsen går vid ungefär 5 minuter.

2009-03-03 @ 16:06:13
URL: http://andylee.blogg.se/
Postat av: Modern(till Anders)

Håkan! Ta inte illa vid dig! Vad tror du Anders presterar om tio år? Någon kanske är stor i orden men liten på jorden?

2009-03-05 @ 18:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0