Liten sväng med Arctic Tracken

2009-02-10 Sol -4°C

Efter att ha skruvat med Cheetan halva natten så var det dags för en liten provtur för att kolla grejorna. Provturen urartade och blev ca 50 km lång, Åkte leden från OK solbacken till Kåge sen fikapaus vid lillhällan och sedan fjärden via Billy bompen och sedan hem till morsan. Hemresan gick via Frostkåge, Kågeängarna och sedan kraftledningen till stan igen. Varierande status på leden, det var sämst från brandstation och ner till kraftledningen, Polaris boggin fick jobba, men den går fiiiint! Bäst var det i Kåge med omnejd, fick åka på nyprepad led sånär som på två unga damer som kom glidandes på en ET340, fantastiskt vacker skoter. Fjasko fick potatis som tröst för att han fått vänta i bilen när jag slutligen kom tillbaka.
1
Skridskobanan i Kåge!
2
Arctic Tracken i sitt rätta element.
2
4
Dagens andra något ensamma fikapaus.
5
6

Kommentarer
Postat av: Frugan

Ååååhh vad jag önskar att jag var med dig! Längtar hem till dig! Men jag kommer snart hem å då blir det utflykter för hela slanten...

Träffade Lunke här i Oslo vid bussen ikväll föresten, ha ha världen är liten. Han hälsade till Skellefteå!



Puss!

2009-02-11 @ 00:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0