Skidpremiär!

2008-12-11 Mulet  -7°C

Eftersom Skridskoåkningen idag totalt floppade, (all is hade drivit till Finland) så fick jag lov att hitta på aktiviteter på snö.. Jag har i två veckors tid lidit av en allvarlig skada i höger axel men idag tyckte jag att den var tillräckligt bra för att försöka mej på ett försiktigt skidpass. det gick över förväntan och jag hoppas det känns lika bra i axeln i morgon som det gör nu! Lundbergs och Permansons stenhårda vasaloppssatsning bekymrar mej inte nu längre. Ön i bakgrunden på bilden är Klåvaskär och det var bland annat dit jag hade intentioner om att kunna skrinna, men den tiden kommer...

spanar

Kommentarer
Postat av: Frugan

Om det inte finns is betyder det ju att det ær skotersæsong nu då jag kommer hem... eller? skotran is the shit, længtar efter att se cheetans førvandling! Puss!

2008-12-11 @ 23:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0